mooie woorden -- beautiful words

Hier een open record van Joel Jan Loenen's woorden, gedichten, verhalen, mooie zinnen...

Friday, March 17, 2006

mijn eigen blog

Ik vond dat ik een eigen blog ook mag hebben. Ik ben zes jaar en ik schrijf verhalen en gedichten. Deze jaar ben ik voor het eerst gepubliceered in het Nederlands Dagblad. Dat was met de Kinderdichter's Dag. Van Sophia Geuus kreeg ik een boek als prijs voor mijn ijstrein gedicht.

Ik heb heel veel verhalen en ik oefen elke dag met schrijven. Op een dag wil ik ook gepubliceerd worden, net als mijn Mama. Ik wil dat alle mensen in de hele wereld mijn verhalen gaan lezen.

Ik kan nog niet zelf typen, ik zit in groep twee, dus moet Mama mijn verhalen typen terwijl ik doe dictee.

Ik hoop dat jullie van mijn blog genieten.

**
I wanted to have my own blog. I am six years old and I write stories and poetry. My first poem was published in Nederlands Dagblad during the Children's poetry day. I got a book as a prize from Popcorn Editor, Sophia Geuus.

I have many stories and I practice my words everyday. One day, I want to be published like my mom. I want people all over the world to read my stories.

I cannot type for myself, I am in the first grade, so my Mom has to type the stories I dictate. I hope you all enjoy my blog.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home