mooie woorden -- beautiful words

Hier een open record van Joel Jan Loenen's woorden, gedichten, verhalen, mooie zinnen...

Friday, December 21, 2007

een geregelde trein is een speesjaale trein

belangrijk nieuws ik heb een lego trein gekregen met een station erbij maar wat voor een trein. Een ICE trein! Natuurlijk en ik heb lego city gemaakt!
Ok ook veel gewerkt! maar ja ik werk al sinds toen ik vier jaar was! nu ben ik al acht jaar, probeer te rekenen hoeveel jaren ik besta!

groetjes,

joel!


****

Important news: I got a lego train with a station. And what a train. An ICE train! Of course, and I have made lego city! Ok, I've also worked hard. But, I've been working since I was four! Now, I am eight years old. Figure out how long I've existed!

greetings,

joel!

****
note: this was written by Joel in Dutch. I've only done the translation for him.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home